Vexous
Posted 115 days
Yeah i think that might be to get to the next relationship level, i'll add it in under her npc table on the linden page


edit: tailor has been completely updated,
Tamer is left to do, tho most of the info is there is just the pets that need updated ^_^

next i guess would be the npc's and their shops

Aglaea
Posted 115 days
Good work. :)

I just finished that quest I posted, it got me to Tier 1 in my relationship with Trixie. :3

Aglaea
Posted 110 days
I just found this page, I wish that Solia had done this Cyber Monday Epic this year as well. x'D

Also, the Subscriber Items Page needs to be updated. I have the Peeking Pumpkin Kitty, Spirit Guide Bunny, and the Winter Bird Branch if you don't want to take the screenshots. Maybe that would make it a bit easier for you. Though I'm not sure where you upload them. :errr:

Vexous
Posted 110 days
mmmm thats was sooo good but so hard to choose only one x.x

I think i need to redo that sub page aswell, Maybe a nice table >.>

Aglaea
Posted 110 days
That would be good. I got a bit confused about the order because the headers are all the same color. :drop:

Vexous
Posted 110 days
Have alook at it now, what do you think?

just need to get the last 2 in there lol

edit: got them in there!

Aglaea
Posted 110 days
Oooo, it looks really nice and it doesn't confuse me anymore. Good job. :3

Vexous
Posted 110 days
awesome!

might have to do a second table down the line, but we still got a few years before then LOL

thanks for the reminder about this page lol
been hung up on trying to do the gachas T_T

Gacha's and Tamer update i think are all that needs updated now,
Tamer coz i need to add in all the pets that have come out LOL

oh there's one cooking recipe i need to add too

Aglaea
Posted 110 days
Oh boy, it sounds like you've got your hands full. o.o Is there something I can help with?

Vexous
Posted 110 days
wanna learn some coding? LOL jokes

Once i have all the gacha's in Tamer will be easier since all the pets will be there just need to figure out what ability they have then add them in on the correct tabs

Aglaea
Posted 110 days
Do you mean in Kogo Battles, like their abilities in that?
I know Byakko can use Rock Charge and Magma Ball. Kibbits use Splash and Nature's Blessing. Suvoks use Splash and Dim Smash.
Last edited by Aglaea on 110 days ago, edited 1 time in total.

Vexous
Posted 110 days
no not the kogo battles,

The pet abilities - the abilities that the pets have that you get from the gacha's like treasure hunter, fetch etc

Aglaea
Posted 110 days
Ah, I got confused. Never mind then. .w. Maybe I can help another time.

Vexous
Posted 110 days
I have most of the pets so i should be able to get most of them if not all lol
just gacha's first T_T

updated the most current tho, now to work backwards XD

Vexous
Posted 84 days
2020 pages added, all the newest stuff is in.

List of stuff still needed done:
Wills Fishing Store
Vicky's Funs Store
Prie's store
Lasof's Store
(check the rest of the stores and tidy up tabs)
Missed Gacha's in 2019 (bout mid year)
Update Tamer page to reflect all pets
Past bingos (have the info just need to make images and upload)
Linden residential land needs added
Removed Funs Gacha - as vickys store covers it all now
Crystal Cavern Gacha added in
Faceoff / new years event added in - including farming contests
Quests - Ie the starter quests need added in under each NPC (Algaea linked some - can use a new character to get all but jeans i think)

A Solian has contributed 1 post since you started viewing this topic. Click here to view it.